مرد است دیگر....
تــــرانه ی عشـــق
درباره وبلاگ


سلام دوستان به وبلاگ من خوش آمدید نظر یادتون نره هااااااااااا

پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تــــرانه ی عشــــق










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 321
بازدید کل : 10549
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1




رفتـــ 25
نويسندگان
خاطره صادقی

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 27 اسفند 1392برچسب:مرد است دیگر,فقط مرد,مردانگی,عشق یک مرد, :: 16:41 :: نويسنده : خاطره صادقی
مرد است دیگر گاهی تند میشود گاهی عاشقانه میگوید.... 
مرد است دیگر غرورش اسمان و دلش دریاست...        
تو چه میدانی از بغض گلوگیر کرده ی یک مرد؟!          
تو چه میدانی که چشمانت دنیای او شده؟!            
تو چه میدانی از هق هق شبانه ی او که فقط خودش خبر داردو بالشتش؟!       
 
"مرد را فقط مرد میفهمدو مرد"       
 
                  


نظرات شما عزیزان:

اسحاق
ساعت11:49---28 اسفند 1392
عجب وبی داری. ادامه بده.

نمیدونم چرا نظر کم داری اما واقعا زیبا نوشتی واسه همین هم من بدون اجازت لینکت کردم. بازم میام مطلب بزاری حتما
پاسخ:سلام ممنون از نظرتون.من این وبلاگ رو تازه ساختم برای همین نظر کم دارم. باز به ما سر بزنید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: